7 Mayıs 2013 Salı

Maçkalılar ve yaşlan-ma-mak..

Bence biz yaşlanmıyoruz.. Biz derken Maçkalılar.. 11-Ç bir de fahri üyeler :)
Gecenin bir yarısı deli dürtmedi elbette, durduk yere yazmadım, yaşlanmıyoruz diye.. Mail temizleyeyim derken, birden eski fotoğraflara atlamışım. Her nasılsa.. :) Ne çok güzel an varmış, unuttuğum.. Baktıkça sesleri, kahkahaları bile duyar gibi oldum. Evet bazılarınız senin kahkahan her yerden duyuluyor diye düşünüyor şu an, biliyorum :)

Havasından mıdır, suyundan mıdır bilinmez, Maçka'da arkadaşlıklar bir farklı oluyor sanki. Nev-i şahsına münhasır liseli arkadaşlarımla, bir başka bağlıyız birbirimize.. Baktıkça hatırladım, bol bol gülmüşüz, arada ağladığımız da olmuş elbette :) ama çok gülmekten. Çok vakit geçirmişiz beraber, ama hiç yaşlanmamışız.. Sadede geleyim, çokça konuşmak olmasın, fotoğraflar* anlatsın.

* Sadece çerçeve içindekilere anlam ifade edecektir :)




 Bazılarımız çok kıvrak!!




Bu tipler unutulmaz!



Yedi pastamı!


Sadece el sallıyordu :)




 5 dk sonra olacaklardan habersiz :)


 Trabzon'dan James Brady ve ünlü güreşçimiz

Tuğba'nın tipik surata dikkat lütfen..

 Teşhisi olan?

 Öndeki arkadaşın ruh durumu hala aynı mesela


 İlerleye ilerleye 30 olduk :D

 Bozcaada


 Git de gel!

Demiştim! Yaşlanmıyoruz :)


 Selolarla :)


No comment!


 Fotoğraf çektirmeyi sevmeyen biricik sevgilime selam olsun.. Ne yazık ki çekilecek çoook fotoğrafımız var :)

4 yorum:

  1. o tipler varya müzisyen :D onlar bizim okuldan cıkmıstı sonra ben çocukları görünce şok şok şok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o fotoğrafı görünce aklıma direk sen geldin Ice :)

      Sil
  2. Anılar da sahipleri de güzel... Ne mutlu ki hala berabersiniz. Nazar değmesin. MaşâAllah!

    YanıtlaSil
  3. Samet'cim, bu yazı da bahsi geçen nev-i şahsına münhasır sevilesi dostlardan biri de sensin, biliyorsun.

    YanıtlaSil